Home » , , , , » Hababam Sınıfı Uyanıyor Film İzle

Hababam Sınıfı Uyanıyor Film İzle

 Açıklama: Babasının vefatından sonra okula yeni gelen Ahmet isimli öğrenci Mahmut hocadan okumak için yardım ister. Hababam sınıfına verilen Ahmet torpilli sanılır. Arkadaşlarının şakalarına alışması güç olsa da bir süre sonra alışır fakat okumanın önemini diğerlerinden daha iyi bilmektedir. Film İzle

IMDB Puanı: 8.0

Yönetmen: Ertem Egilmez






Oyuncular


Münir Özkul ~ Kel Mahmut

Adile Naşit ~ Hafize Ana

Kemal Sunal ~ İnek Şaban

Halit Akçatepe ~ Güdük Necmi

Ahmet Sezerel ~ Ahmet
Şevket Altuğ ~ Kimya hocası
Şener Şen ~ Badi Ekrem
Ali Çamlıca ~ Edebiyat hocası
Muharrem Gürses ~ Müdür
Hakkı Karadayı ~ Veysel Efendi
Cem Gürdap ~ Tulum Hayri
Feridun Şavlı ~ Domdom ali
Cengiz Nezir ~ Bozum Cahit
Ahmet Arıman ~ Hayta İsmail
Bülent İğdiroğlu ~ Kalem Şakir
Tayfun Akalın ~ Öğrenci
Ertuğrul Bilda ~ Külyutmaz
Akil Öztuna ~ Felsefe hocası Lütfü Bey (Akil Hoca)
Hayri Karabey ~ Coğrafya Hocası
Talat Dumanlı ~ Sıtkı Hoca
Mehmet Çatay ~ Öğrenci
Sıtkı Akçatepe ~ Paşa Nuri
Ergin Orbey ~ Müfettiş Hüseyin Şevki Topuz
Tuncay Akça ~ Bacaksız
Cafer Dere ~ Öğrenci

Aramızda olmayan oyunculara Allah tan Rahmet diliyorum.
Share this article :

+ yorum + 3 yorum

Adsız
3 Temmuz 2013 11:47

İzlesem de sıkılmıyorum :)

10 Temmuz 2013 12:54

Efsane Film :) Kemal Sunala büyüdük..

Adsız
11 Temmuz 2013 11:26

Kaç Kere İzledim Bu Hababam Filmlerini Fakat Hiç Sıkılmıyorum :)

Yorum Gönder